خانه / آگهی استخدام / استخدام کارشناس فروش،مسئول امور اداری و مالی در اصفهان – «ای استخدام»

استخدام کارشناس فروش،مسئول امور اداری و مالی در اصفهان – «ای استخدام»

یک شرکت معتبر در زمینه واردات نهاده های کشاورزی در راستای تکمیل کادر اداری و فروش خود از واجدین شرایط زیر در اصفهان دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز
کارشناس فروش آقا و خانم
  • آشنا و توانمند به امور بازاریابی و فروش
  • مدرک تحصیلی حداقل لیسانس (ترجیحاً کشاورزی)
  • دارای فن بیان و روابط عمومی خوب
  • ترجیحاً دو سال سابقه کار مرتبط
  • سن : ۲۵ الی ۳۵ سال
مسئول امور اداری و مالی خانم
  • آشنا و مسلط به امور اداری و مالی
  • مسلط به نرم افزارهای مرتبط
  • مدرک تحصیلی حداقل لیسانس
  • سن : ۲۵ الی ۳۵ سال
  • دارای فن بیان و روابط عمومی بالا
  • ترجیحاً دارای دو سال سابقه کار مرتبط

متقاضیان محترم می توانند سوابق تحصیلی و کاری (فایل رزومه) خود را با ذکر ردیف شغلی موردنظر به ایمیل زیر ارسال نمایند.


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

استخدام کاربر خانم برای دفتر پیشخوان دولت در اهواز

آگهی استخدام دفتر خدمات ارتباطی یک دفتر پیشخوان دولت واقع در کمپلو با شرایط زیر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *